57 Edició Esportivitat

dimecres, 5 de setembre del 2007


Ja està aci i comença una nova edició de l'Esportivitat de Bocairent. Convoquem a tots els Miserables que estiguen dispostos per a jugar amb l'equip.
L'ultim dia per a l'inscripció es el dia 20 de Setembre, aixi que hi ha que espavilar-se i anar a Caixa Ontinyent per a entregar els diners (36 euros). El proper dia 22 es realitzarà el sorteig.

Donar ànims per a que tots els miseiros participen en aquesta edició de l'Esportivitat.

Els próxims jugadors seleccionats son els que han passat les proves realitzades durant tot l'istiu:
- Blas Vicedo Tormo.
- David Molina Calatayud.
- Juanjo Calatayud Sanz.
- Joan Ibañez Cabanes.
- Alfredo Blasco Vaño.
- Paco Asensio Giner.
- Francisco Calatayud Molina.
- David Valdes Perez.
- David Palao Vaño.
- Llorenç Calabuig Calabuig.
- David Calabuig Calabuig.
- Roberto Tormo Enrique.
- Rafa Espinos Lopez.
- Quico Tormo Giner.
- Joaquin Agullo Salinas.
- Raul Fernandez Sanz.
- Javi Borderia Lopez.

(Si no hem posat a algú en la llista de l'equip oficial que ens avise)
Comentar que si algú mes esta dispost a jugar amb aquest equip, li donem la possibilitat de que ho comunique. També si, qualsevol de la llista no està a les disposicions necessàries per a jugar que ho cumunique, VALEE!!!!

Moltes gràcies a tots i esperem fer un bon campionat.

6 comentaris:

Lisèrgic ha dit...

La meua representant, Nuria Bermúdez, estudia actualment altres ofertes rebudes.

Però molts jugadors canvien tot el que cobren per un gran cotxe i un bon pis, jo ho canviaré per la camiseta dels Miserables.

Això està fet.

(No sentiré igual esta camisa que la rosa de Jassau, però com a bon profesional, ho donaré tot per l'equip)

Anònim ha dit...

VAYA TELA.. LISERGIC, LO PRIMER QUE TINDRIEU QUE FER ELS
MISERABLES ES FIXAR UN FISIO I UN DAVANTER XQ EL 22 IGUAL ES TIRA DEL BARCO COM LES 24H DE FUTSAL, VALÉÉ!?

Lisèrgic ha dit...

En ningun moment em vaig tirar del barco, i la deportivitat em servirà pa callar moltes boques, com per exemple la teua. El fitxatge d'un davanter no és important, però es pot fer, es quedarà a la banqueta simplement.

I lo d'un fisio estaria bè.

(Part mèdic de les 24 hores de FUTSAL: Tendinitis postraumàtica amb fort dolor muscular. 10 dies amb el peu inmobilitzat i altres tants de recuperació9.)

Miserable acción ha dit...

Pot ser tingam una incorporació nova, i totes les papeletes les te Marcelinho (germa del Cali).
Tenim hasta brasileiros, espere que els Miserables fasen un bon paper a la deportivitat, VALEEE!!!!!

Tristan Tzara ha dit...

Vale?! Jo estic orgullós de fitxar pels miserables donat que mentre aguante micros passe el temps pensant en tres temes: futbol, la baba bonica (de veritat) i en si és cert que a Delfos (Grècia) existixen encara les restes dúm oracle milenari amb la inscripció:"gnosti te autvn" - coneixte a tu mateix, en grec.

A partir d'aquí (seieu aquí?), la vida es dirimix entre qüestions tècniques dins de cada gran tema, a saber, perquè defendre a Moretti si ell per si soles és per a l'unic que servix o, encara millor, com suportar un Angulo durant més d'una decada a no ser que cobre com un becari (ací canviaria la meua perspectiva i em solidaritzaria).
També em preocupa entrenar i jugar de seguit per si algun dia vull dedicar-me al futbol professional jujha i jugar a l'Olimpic de Xàtiva amb el pivot que no alça el cap (ni Abreu tu)i vol ser ambivalent per si la lesió de la dreta li dura (quants anys?). És broma, Fro. Vale a tot?
La Princesita Ridícula

Lisèrgic ha dit...

Macaguen et respondré.

Lo primer que tenies que fer es callar. La patada que em vas propiciar sense posibilitat de jugar el baló va fer que estiguera uns tres mesos sense fer açò, tocar un baló. (Per menys Albelda es considerat un garrotero)

I lo del pivote, no deuria ni respondre, però ho faré.

Reconec que vaig tindre un partit en el que lo del pivote no em va anar bé, però vaig apendre i, si t'has fixat en les ultimes patxangues no he pecat d'açò.

Lo de no alçar el cap estic millorant-ho, però un davanter sempre té que tindre una visió clara de la porteria, de que és lo millor per a foradar-la (vale?!).

Per cert, als últims partits no soc jo precisament qui no alça el cap i açò és cert, però jo intente curar els meus defectes futbolístics gracies a les vostres crítiques, cosa que tu no fas. Si faig un pase intente fer-lo bé i no pegant cantalades indiscriminades. Després ve l'hora de les crítiques a Angulo...

La grandessa de les crítiques és assimilar-les i saber corregir-les... vale?

Ens veiem a la gespa. I als 28 a l'Olimpic.

(O en els quintos)

 
Los Miserables en Acción - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB