Paquito, jugador del mes

dijous, 7 de febrer del 2008

El jugador dels Miserables fc Paquito ha sigut proclamat jugador del mes de Gener, si, és la vecinita del mes de gener dels Miserables fc.

Paquito, nascut a Bocairent fa uns anys, ha quedat campió de la votació del més de gener. Aquest contundent central ha quedat per davant de jugadors importants com Juanjo o Blasco i la veritat és que s'ho ha guanyat en les seues actuacions. Poques voltes un central aconseguix un trofeu d'aquestos, primer va ser Cannavaro i ara és Paquito.

Enhorabona i a seguir lluitant.

Recorda que ens has de pagar un sopar per la victoria ja que, als Miserables tot funciona a la inversa, guanyes un trofeu i has de pagar.

Enhorabona

14 comentaris:

Miserable acción ha dit...

Enhorabona morrison per el trofeu, aunque ara ja saps el k el toca.........soparet........valeeee!!!!
Kuants niners nian?????jjjajajja

Anònim ha dit...

PAQUITO
Jo volia dir que estic molt orgullós de ser el millor jugador del mes dels miserables, que no és com ser-ho de la NBA, però està bé. Donar les gràcies a totes les persones que man votat, especialment una: Blasco si a algú tinc que pagar-li un sopar, eixe eres tu, d'ací tres setmanes en valència????
Ale a veure qui és el pròxim

Lisèrgic ha dit...

Jo he sigut el que t'he guiat durant molts anys, gracies a mi has aprés a pujar en bici i a pegar patades al baló. Sé que em mereisc eixe sopar. Jaja jujah jijua!
Consultaré l'agenda, però segur que puc. Si la feina' no ho impedeix...

pimpa ha dit...

ke colla de treballaors nia a este blog i damun faltons e frasno????

Lisèrgic ha dit...

Faltons?

Anònim ha dit...

ie pim treballadors sobretot, com tu.

pimpa ha dit...

si fes memoria feto
i ki es el misero ke parla sense nom
segur ke es algun puto estudiant de merda

Lisèrgic ha dit...

faltons?

Anònim ha dit...

A per cert, jo (paquito) també vullc agrair a Cristina pel gran nombre de vots que m'ha donat. Gràcies xica pels teus vots.

Anònim ha dit...

PIM ESTUDIANTES SOMOS TODOS

pimpa ha dit...

cada 1 de lo seu no?

Anònim ha dit...

ei pakito no nia de k!!!
pense k el meu cosi es mereixia guañar!!!xro em tens k convidar a algo eh??
vinga 1 b7 wp

Miserable acción ha dit...

Fotre kina aficcio k tens darrere morrison, veig k stas creant als Miserables un ambient diferent,piropos per asi, piropos per alla, jujahhh!!!!valeee!!
Kuans niners nian????

Anònim ha dit...

vegi cada uno té el que es mereix, vale?????

 
Los Miserables en Acción - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB