Cullerada d'humor a Ca L'alegre

dimarts, 19 de juny del 2007


Divendres 22 de Juny
- A les 22:00 hores Sopar degustació
amb una cullerada d’humor. Monòleg
del Club de la Comèdia i Paramount
Comedy amb “Manu Badenes”.
M'estic fent vell. I per a celebrar-lo, els meus
amics han decidit fer-me una festa sorpresa,
s'han casat toooots alhora i han decidit posarse
tots a parir, literalment.
Acompanyeu-me en un recorregut insolit a pels
Greatest Hits de la meua vida des de la meua
més tendra infància... i i més d'un plorarà al
meu costat en senyal de solidaritat!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

ie pinxi paga tu el sopar i vorem els monòlegs, arregat, amb cullerada. Però els monòlegs són després del sopar o es té que sopar ai per a veure els monòlegs?

Lisèrgic ha dit...

La veritat es que estaria de puta mare pinxi, no et compres ni el piso ni el cotxe, ni la Play 3, ni un gos... i ens convides a sopar!!!

Miserable acción ha dit...

Pero tu ki eres Julian, el que podries fer tu es anr a fer el monóleg que = t'acepten!!!!Lo de la play 3 es ta un poketet mal, aunque una posibilitat seria pagarla amb amb tu no creusss?????jujaaaah.

Lisèrgic ha dit...

Va, jo pague un sopar. A partir de la publicació d'este missatge teniu un hora per contestar-me i us convidaré a sopar a ca l'Alegre. Jo també fique la cullerada d'humor. Teniu fins les 11:29 per a escriure.

 
Los Miserables en Acción - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB